Семінар “Медичний маркетинг: як отримати найбільшу вигоду для клініки”

15 квітня 2016 р. Благодійний Фонд «Фонд розвитку КОКЛ» прослухав семінар за темою “Медичний маркетинг: як отримати найбільшу вигоду для клініки”.
За допомогою кейсів і на прикладах київських клінік було продемонстровано: як правильно побудувати маркетингову стратегію медичного центру, грамотно розробити систему просування послуг, підвищити відвідуваність сайту, впізнаваність бренду, збільшити продажі і, відповідно, забезпечити високу результативність роботи всього медичного закладу.
Дякуємо Юлії Демцовій та UBMC за цікавий та продуктивний семінар!

КВІТЕНЬ 2016 (1 публ.) (1) КВІТЕНЬ 2016 (1 публ.) (2) КВІТЕНЬ 2016 (1 публ.) (3)